In ciuda tuturor greutatilor, neajunsurilor sau nedreptatilor care ne insotesc existenta, nu avem voie sa uitam nici o clipa ca, ceea ce suntem fiecare dintre noi astazi, se datoreaza acestei tari si acestui popor. Daca astazi nu-ntelegem ca a fi “mandru ca esti roman” este o datorie, inseamna ca jertfele stramosilor nostrii au fost in zadar, iar batalia dusa de noi este pierduta din start.

12 aprilie 2011

Ce ma enerveaza.

          In aceasta seara la "Sinteza zilei" se vorbea despre lucrurile care ne enerveaza in Romania. Bineinteles ca si eu m-am gandit la lucrul care ma enerveaza cel mai mult si mi-au venit in minte o gramada de lucruri: faptul ca suntem zilnic mintiti, ca ne este furat viitorul, ca ne sunt taiate salariile, ca murim cu zile intr-un sistem medical defect si as putea sa continua la nesfarsit, insa am realizat ca lucrul care ma enerveaza cel mai mult si mai mult este faptul ca nu ma mai enerveaza nimic. Vad  zilnic atatea hotii, miciuni, incalcari de legi, sfidari, s.a.m.d. incat nu stiu ce ar trebui sa se intample pentru a ma mai surprinde si a ma enerva.
         Cred ca asta este marele noroc, sau marea "inginerie", a celor care ne conduc, de reusesc sa mearga inainte cu ceea ce fac, iar noi nu reactionam in nici un fel.


     P.S.: si cu toate astea acum sunt nervos, ca nu pot sa ma enervez .

Un comentariu:

  1. bine punctat. asa e, ne-am enervat atat degeaba, incat acum suntem imuni. ca si la algocalmin. asta e o prob grava, ca fapte ce sunt de condamnat le consideram normale.

    RăspundețiȘtergere